Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwrot / wymiana / reklamacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient ma możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia, jeżeli nie zostało ono jeszcze zrealizowane (towar nie został wysłany), kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected] W przypadku wysłania zamówienia, odstąpienie od umowy następuje na zasadach określonych w ust. 2-5.
2. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, składając oświadczenie woli w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia:
- odebrania towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią,
- odebrania ostatniego towaru, w przypadku zamówień więcej niż jednego towaru dostarczanych partiami,
- zawarcia umowy dla pozostałych umów.
3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób zwrotu (dostarczenia) towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez www_allegro.pl, www_allegro_pl nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów, przekraczających koszty zwykłego sposobu dostarczenia. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru związane z dostarczeniem towaru. 
Oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej) datę zawarcia umowy/odbioru towaru, imię, nazwisko oraz adres Klienta, informację o przedmiocie umowy, datę sporządzenia oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy ze sklepem internetowym www_jarkpol_pl, jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej - winno być podpisane. Odstępując od umowy kupna Klient może skorzystać z formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listownie w wersji papierowej pod wskazany adres:

MAGAZYN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
LUDWIKOWSKA 92
97-200 Tomaszów Maz.

z dopiskiem: "zwrot"

4. Prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, nie przysługuje po otwarciu opakowania (w tym foli) po ich dostarczeniu.
5. Zwrot środków pieniężnych Klienta nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, z zastrzeżeniem ust. 7.
6. W przypadku zamówień odebranych i opłaconych w sklepie firmowym, zwrot towaru należy dokonać w sklepie firmowym, w którym nastąpiło opłacenie i odebranie towaru.


Gwarancje i reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne,może skorzystać z gwarancji u producenta (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta). W przypadku skierowania reklamacji do sprzedawcy lub powstania uszkodzeń mechanicznych, klient powinien odesłać wadliwy produkt na swój koszt, pod adres firmy, dołączając do niego fakturę lub paragon. Nie będą przyjmowane paczki za pobraniem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar uszkodzony / wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeżeli będzie to niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne produkty o podobnych właściwościach. Koszt doręczenia reklamowanego produktu leży po stronie kupującego. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieniamy towar na własny koszt. 
Dołączyć należy także formularz reklamacyjny.W przypadku niespełnienia powyższych wymagań reklamacja może nie zostać rozpatrzona. 

Gwarancji niepodlegają i nie ma możliwości reklamacji w przypadku:
- uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych z winy użytkownika 
- oznak normalnego zużycia produktu 
- wad powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu (niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi) 
- modyfikacji, prób naprawy produktu przez użytkownika lub nieuprawniony do tego serwis 


Wszelkie pytania dotyczące gwarancji, reklamacji proszę kierować na adres: [email protected]

Wymiana towaru
W przypadku zamówienia produktu w złym kolorze, rozmiarze etc. umożliwiamy wymianę na inny z naszej oferty w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wystarczy odesłać do nas zakupiony produkt (nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie oraz bezwzględnie oryginał paragonu lub kopię faktury). Jeśli wymieniasz produkt tańszy na droższy - najpierw czekamy na wpłatę brakującej kwoty na konto.
Witryna stworzona na platformie