Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Gwarancje i reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne,może skorzystać z gwarancji u producenta (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta). W przypadku skierowania reklamacji do sprzedawcy lub powstania uszkodzeń mechanicznych, klient powinien odesłać wadliwy produkt na swój koszt, pod adres firmy, dołączając do niego fakturę lub paragon. Nie będą przyjmowane paczki za pobraniem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar uszkodzony / wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeżeli będzie to niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne produkty o podobnych właściwościach. Koszt doręczenia reklamowanego produktu leży po stronie kupującego. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieniamy towar na własny koszt. 
Dołączyć należy także formularz reklamacyjny.W przypadku niespełnienia powyższych wymagań reklamacja może nie zostać rozpatrzona. 

Gwarancji niepodlegają i nie ma możliwości reklamacji w przypadku:
- uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych z winy użytkownika 
- oznak normalnego zużycia produktu 
- wad powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu (niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi) 
- modyfikacji, prób naprawy produktu przez użytkownika lub nieuprawniony do tego serwis 


Wszelkie pytania dotyczące gwarancji, reklamacji proszę kierować na adres: [email protected]

Witryna stworzona na platformie